Trwa ładowanie...

Lista kłamstw tabloidów o księżnej Meghan

Magazyn People dotarł do pozwu, jaki złożyli przedstawiciele księżnej Meghan w sądzie przeciwko wydawcy kilku brytyjskich tabloidów. Wypisano w nich listę nieprawdziwych informacji podawanych przez kilka miesięcy jako fakty.

Share
Lista kłamstw tabloidów o księżnej MeghanŹródło: Getty Images
d19ufbv

W tym roku, niedługo po powrocie z udanej podróży do RPA, książę Harry wraz z księżną Meghan wnieśli pozew przeciwko brytyjskiemu wydawcy.

"Moja żona stała się jedną z najnowszych ofiar brytyjskiej prasy brukowej, która prowadzi kampanie przeciwko ludziom bez zastanowienia się nad konsekwencjami. Widziałem, co się dzieje, gdy ktoś, kogo kocham, zostaje upokorzony do tego stopnia, że nie jest już traktowany ani postrzegany jako prawdziwa osoba. Straciłem matkę i teraz patrzę, jak moja żona pada ofiarą tych samych potężnych sił" - napisał w oświadczeniu książę Harry.

Według magazynu People, w pozwie podkreślono, że Daily Mail opublikował nieprawdziwe informacje na temat odnowienia przez małżeństwo domu ze środków publicznych. Kłamstwem mają być insynuacje, że zapłacili za dodatkowe skrzydło, w którym ma się zatrzymywać mama księżnej, wygłuszenie posiadłości, specjalny pokój do jogi, oranżerię, kort tenisowy czy miedzianą wannę.

d19ufbv

Według Sussseksów seria publikacji miała na celu regularne oczernianie księżnej. Wyrzucono wydawcy także publikację zredagowanych fragmentów prywatnego listu Meghan do ojca.

Wydawca nie ma zamiaru się z niczego wycofywać.

Getty Images
Źródło: Getty Images
d19ufbv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d19ufbv
d19ufbv