Piotr Adamski był "polskim hydraulikiem". Oto jak wygląda teraz
34-letni Piotr Adamski kilkanaście lat temu był jednym z najbardziej znanych polskich modeli. Nazywano go "polskim hydraulikiem". Po latach wiele się zmieniło. Zarówno w kwestii wizerunku, jak i zawodu.
Piotr Adamski zyskał popularność za sprawą reklamy Polskiej Organizacji Turystycznej, która zyskała międzynarodowy rozgłos. Choć od reklamy minęło już 15 lat, wciąż wszyscy dobrze pamiętają "polskiego hydraulika".
ZOBACZ TAKŻE: Skandaliczny finał "Tańca z gwiazdami". Co zdecydują widzowie?
Po latach "polski hydraulik" udzielił wywiadu "NaTemat", w którym wyjawił plusy i minusy kariery sprzed ponad dekady. - Sukces był bardziej medialny niż finansowy. To była reklama Polskiej Organizacji Turystycznej, instytucji budżetowej, która miała być na jej stronie internetowej. Oni w ogóle nie mieli na nią budżetu - wyjawił w "NaTemat".
Choć można było pomyśleć, że Adamski zgarnął za to olbrzymią fortunę, otrzymał jedynie... 400 zł. Także o sukcesie finansowym mowy tutaj nie ma. Oprócz tego model kojarzony był tylko z hydraulikiem. Ciężko mu było pozbyć się tej łatki.
Przypomnijmy, że Adamski za sprawą zawrotnej kariery wziął też udział w "Tańcu z gwiazdami". Na tanecznym parkiecie pląsał z Blanką Winiarską. Niestety nie odniósł wówczas spektakularnego sukcesu. Drugą edycję wygrała wówczas Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem. Co jak się okazało później, było początkiem wielkiej miłości, która trwa do dzisiaj. Udział w tanecznym show był kiedyś wielkim wyróżnieniem. Przypomnijmy, że było w sumie trzynaście edycji "Tańca z gwiazdami" na antenie TVN, a w Polsacie trwa właśnie dziewiąta!
Pędząca kariera Piotra jednak nie do końca mu odpowiadała. Dobrowolnie postanowił się odsunąć od show-biznesu i zajał się finansami. Uznał, że będzie to zajęcie pewniejsze niż modeling.
- Chciałem być niezależny. (...) nie chciałem ciągle słyszeć: O! Hydraulik - powiedział w "NaTemat".
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Dziś Piotr wygląda zupełnie inaczej. Broda i krótkie włosy zupełnie go odmieniły. Z pewnością nie przypomina mężczyzny z reklamy.