Rozenek zachwala kurtkę za 900 zł. Fanki kpią, że wygląda jak folia spożywcza
W ramach współpracy z jedną z marek Małgorzata Rozenek-Majdan zareklamowała kurtkę na swoim Instagramie. Fanki zaczęły z niej kpić, że wygląda jak folia spożywcza i kosztuje zdecydowanie za dużo.
Nie jest aktorką ani piosenkarką, a należy do grona najbardziej rozchwytywanych polskich gwiazd. Małgorzata Rozenek-Majdan wzbudza ogromne zainteresowanie, co przekłada się na popularność w mediach społecznościowych. Jej profil na Instagramie obserwuje ponad 1,4 mln osób. Telewizyjna gwiazda doskonale wie, jak z tego korzystać i często reklamuje w social mediach różne produkty na czym całkiem nieźle zarabia.
Jeszcze przed narodzinami Henia post na profilu celebrytki kosztował nawet 20 tys. zł. Teraz stawka mogła pójść w górę, bo od kiedy Małgorzata Rozenek-Majdan ponownie została mamą jej popularność znacznie wzrosła. Nic więc dziwnego, że celebrytka tak często decyduje się na współprace i reklamowanie różnych produktów na Instagramie.
W ostatnim poście gwiazda TVN-u pochwaliła się zimową stylizacją w dresach, ocieplanych butach, czapce z pomponem i oryginalnej, puchowej kurtce w srebrnym kolorze. Zdjęcia były naturalnie reklamą. Rozenek-Majdan w długim opisie zachwala zalety płaszcza, który akurat jest w promocji.
Trwa ładowanie wpisu: instagram
Fanki zaczęły interesować się tematem, sprawdziły jego cenę i zaczęły szydzić z celebrytki. Okazuje się, że kosztuje 900 zł. Jednak to nie cena kurtki, a jego wygląd wzbudziły najwięcej kontrowersji. Obserwatorki stwierdziły, że wygląda jak folia spożywcza.
"Może i ciepła, ale jakoś nie przemawia do mnie ta 'folia spożywcza'. Za to czapka fajna".
"W obecnej sytuacji wszyscy marzą żeby kupić sobie kurtę w kolorze folii aluminiowej za jedyne 900 zł".
"Pani Małgosiu, nie raz miała Pani piękne nietuzinkowe ubrania na sobie, ale ta kurtka raczej do nich nie należy. Mam wrażenie, że większość osób by jej nie chciało za darmo".