Trwa ładowanie...

To on jest bardziej popularny w sieci niż Robert Lewandowski. Ma zaledwie 24 lata

Magazyn "Forbes Polska" opublikował listę najbardziej wpływowych polskich influencerów. Znaleźli się na niej znani i lubiani ze świata showbiznesu. Sporym zaskoczeniem może być wysoka pozycja Karola "Fritza" Wiśniewskiego, który stoczył bój o pierwsze miejsce z Robertem Lewandowskim.

To on jest bardziej popularny w sieci niż Robert Lewandowski. Ma zaledwie 24 lataŹródło: YouTube
d2e7ysq
d2e7ysq

Kto nie ogląda polskojęzycznego Youtube'a, ten będzie zaskoczony wynikami analizy "Forbesa". Co prawda w gronie osób spotykających się z największym posłuchem u internautów znalazły się też gwiazdy telewizji tj. Magda Gessler, Julia Wieniawa, Joanna Krupa czy Martyna Wojciechowska. Jednak spośród 24 nazwisk najbardziej wpływowych influencerów aż 14 należy do youtuberów.

Nie będzie zaskoczeniem fakt, że na szycie listy znalazł się Robert Lewandowski. Piłkarz cieszy się międzynarodową sławą, za sprawą której reklamodawcy chętnie wchodzą z nim we współpracę.

Zobacz: Najgłupsze wypowiedzi gwiazd o koronawirusie

Jednak tuż za nim na podium uplasował się 24-letni Karol Wiśniewski, znany w internecie pod pseudonimem Friz. Choć ma on o 5 razy mniej fanów niż Lewandowski, w rankingu "Forbesa" zyskał najwyższą popularność wśród influencerów.

d2e7ysq

Friz od 13. roku życia publikuje na Youtube. Początkowo zajmowała go tematyka gier, później kręcił lifestylowe vlogi. W 2018 r. założył grupę Ekipa, której członkowie zamieszkali ze sobą i relacjonowali wspólne życie. Obecnie Fritz ma ponad 4 mln subskrybentów.

Jak zauważył na Twitterze specjalista ds. social media Wojciech Kardyś: "Friz (youtuber) bije na głowę Lewandowskiego, jeżeli chodzi o indeks online’owej popularności, czyli ważoną sumę liczby polubień, komentarzy i udostępnień tworzonych przez niego treści".

Dopiero na 8. miejscu znalazła się Anna Lewandowska. Wyprzedziły ją youtuberka Deynn oraz wokalistka Sylwia Przybysz. Podobnie jak w przypadku męża trenerki jej konkurentki mają bardziej zaangażowanych fanów, którzy częściej komentują i przekazują dalej treści udostępniane przez swoje idolki.

Za to najmniejszym zaangażowaniem fanów wykazuje się Magda Gessler. Choć wciąż programy z jej udziałem są chętnie oglądane przez widzów, a memów z restauratorką nie ubywa, internauci rzadziej sięgają po treści z nią związane.

d2e7ysq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2e7ysq