Trwa ładowanie...

To ucieszy jej przeciwników. Barbara Kurdej-Szatan straciła kontrakt?

Afera z Barbarą Kurdej-Szatan jest jednym z najgorętszych tematów ostatnich tygodni. Choć aktorka przeprosiła funkcjonariuszy Straży Granicznej za komentarz, szybko odczuła konsekwencje swoich słów. Aktorka nie wystąpiła w najnowszej, świątecznej reklamie Playa. Czyżby firma podziękowała jej za współpracę?

Barabara Kurdej-Szatan mocno odczuła swoje słowa o Straży GranicznejBarabara Kurdej-Szatan mocno odczuła swoje słowa o Straży GranicznejŹródło: fot. AKPA
d1i9s91
d1i9s91

Emocjonalny wpis Barbary Kurdej-Szatan w mediach społecznościowych, w którym ostro odniosła się do tego, co dzieje się na polsko-białoruskiej granicy, wywołał prawdziwą burzę. Spadła na nią lawina krytyki, co zaowocowało oficjalnymi przeprosinami.

Jednak to nie pomogło. Prokuratura wszczęła postępowanie po wpłynięciu zawiadomienia w związku z możliwością popełnienia przestępstwa (obrażenie funkcjonariuszy Straży Granicznej), a Jacek Kurski osobiście poinformował, że Kurdej-Szatan nie będzie już grała w żadnej produkcji TVP.

Zobacz: Czy Barbarze Kurdej-Szatan uda się odzyskać sympatię widzów? "Trochę jest już jej za dużo w telewizji"

Od słów aktorki odcinała się także firma Play, z którą Kurdej-Szatan współpracuje od 2013 r. Po ostatniej aferze zaczęły pojawiać się pytania, czy korporacja usunie ją z reklam. W tej kwestii firma nie wydała jednoznacznego oświadczenia.

d1i9s91

Choć aktorka pojawiła się ostatnio w świątecznej reklamie sieci komórkowej, gdzie promuje nowe zestawy, to jednak w najnowszym telewizyjnym spocie z 12 listopada już jej nie ma. Występuje w nim tylko Maciej Łagodziński. Dotychczas wspólnie z Kurdej-Szatan tworzyli parę sprzedawców w salonie Play.

Serwis Press.pl postanowił dowiedzieć się, czy nieobecność Kurdej-Szatan to efekt jej wpisu o Straży Granicznej. Play zapewnił, że zupełnie nie o to chodzi. – Kampanie reklamowe ustalane są z wyprzedzeniem, zatem ta obecnie emitowana w mediach jest efektem wcześniejszego planowania – powiedziała Ewa Sankowska-Sieniak, kierowniczka biura prasowego Play.

Brak Kurdej-Szatan w reklamie na pewno ucieszy TVP Info, które przy wcześniejszym spocie wyraziło niezadowolenie, że firma zamiast ukarać aktorkę za jej postawę w mediach społecznościowych, wręcz "nagrodziła ją". Stacja zapomniała jednak, że spoty reklamowe faktycznie powstają z wyprzedzeniem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1i9s91
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1i9s91