Małgorzata Rozenek-Majdan rusza z nowym biznesem. Będzie rywalizować ze sławnymi koleżankami
[GALERIA]
Kinga Rusin i Małgorzata Rozenek-Majdan to osobowości telewizyjne, które mają ugruntowane, wysokie pozycje w rodzimym show-biznesie. Ponadto oprócz przebojowego charakteru, który sprawdza się w pracy przed kamerą, mają smykałki do biznesu.
Ta smykałka jednak może się okazać kolejnym powodem do rywalizacji. Dlaczego? Dowiecie się z naszej galerii.
Spora konkurencja
Jak informuje "Na żywo", Małgorzata Rozenek-Majdan wydała już kilka książek, prowadzi catering dietetyczny, a niebawem ruszy… z własną linią kosmetyków. - Właśnie zatwierdziłam opakowania. Produkty są już w słoiczkach, a premiera kosmetyków już wkrótce. Jestem przekonana, że będzie to bardzo duży sukces – wyjawiła w rozmowie z tygodnikiem.
Prezenterka może przyciągnąć uwagę klientek, ale ma sporą konkurencję. Przypomnijmy, że Kinga Rusin także ma własną markę kosmetyków, funkcjonującą na rynku od lat i bardzo dobrze prosperującą. Atmosferę rywalizacji może podgrzać fakt, że panie zdążyły już wcześniej się wdać w dość głośną potyczkę słowną w momencie, gdy Rozenek została twarzą jednej z popularnych marek kosmetycznych.
Kosmetyki od znanych
Przedmiotem ich dyskusji było traktowanie zwierząt w przemyśle kosmetycznym. I chociaż obu zależało na nagłośnieniu problemu naruszania praw zwierząt, nie uciekły się do prywatnych wycieczek. Teraz panie będą rywalizować nie o to, która ma rację, ale o serca potencjalnych klientek.
To z pewnością nie będzie łatwe zadanie, zwłaszcza, że na rynku już nie brakuje atrakcyjnych produktów. Także tych sygnowanych znanymi nazwiskami. Przypomnijmy, że własną linię kosmetyków mają również znane trenerki – Ewa Chodakowska, a od niedawna Anna Lewandowska (markę Phlov). Czas pokaże, czy rozpocznie się wyścig o względy klientek, ale pewne jest jedno, panie będą miały prawdziwą klęskę urodzaju.