Trwa ładowanie...

Wiemy ile zarabiają gwiazdy na Instagramie. Kwoty robią wrażenie

Gdyby nie reklamy i sponsorzy, niejeden celebryta już dawno ogłosiłby bankructwo. W sieci za pomocą jednego zdjęcia zarabiają często tyle, co przeciętny Polak w miesiąc. Za opublikowanie jednego posta reklamodawcy płacą w tysiącach. Dowiedzieliśmy się, jakie są stawki. W rzeczywistości, co udało się ustalić nieoficjalnie, gwiazdy zarabiają jeszcze więcej.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Wiemy ile zarabiają gwiazdy na Instagramie. Kwoty robią wrażenieŹródło: East News
d1hoc38
d1hoc38

O tym, że profile "gwiazd" w social mediach przypominają banery reklamowe, wie każdy. A w zasadzie widzi. Wchodząc na Instagram losowo wybranego celebryty, zostajemy zasypani produktami każdej materii, bez których - jak się okazuje - nasz status społeczny jest co najmniej niski. Od butelek filtrujących wodę, przez kosmetyki, po suplementy diety pomagające w odchudzaniu. Czy promowane produkty w ilości masowej na profilach "gwiazd" wyglądają wiarygodnie? Nie wiadomo. Ale na pewno są opłacalne - dla celebrytów - rzecz jasna. Znamy ceny, jakie trzeba zapłacić za reklamę na Instagramie u poszczególnych gwiazd.

Niewątpliwie ostatnio najgorętszym nazwiskiem w polskim show-biznesie, jeżeli chodzi o kontrakty reklamowe jest DEYNN. Zawirowania wokół afery z młodszą siostrą doprowadziły do tego, że celebrytka została na marketingowym lodzie. Wszystkie współprace, niemalże z dnia na dzień dobiegły końca. Swój największy kontrakt podpisała z rozlewnią perfum "Neness" - złośliwi twierdzą, że swoim nazwiskiem markowała podróbki perfum. Za jeden post na Instagramie, Marita zarabiała nawet 10-12 tys. złotych.

WP Gwiazdy Exclusive
Źródło: WP Gwiazdy Exclusive, fot: Pudelek

Znana z uwielbienia do Justina Biebera, blogerka Angelika Mucha - Littlemooonster96 na Instagramie zarabia krocie. Choć od jej idola, dzieli ją blisko 97 mln obserwatorów, to za post na jej profilu trzeba zapłacić od 4 do 10 tys. złotych.

W social mediach zarabiają także ci, którzy w show-biznesie pozornie dorobili się już swojego. Maja Sablewska, ikona polskiej mody, za post udostępniany pod własnym nazwiskiem bierze ok. 5-6 tys. złotych.

Liderką wydaje się być nadal Maffashion, która za zdjęcie wrzucone na Instagram może żądać od 30 tysięcy złotych w górę.

Jak podaje nasz informator, wszystkie kwoty podane są w przybliżeniu. Na to, ile ostatecznie będzie kosztował reklamodawcę promowany post, składa się wiele czynników, takich jak np. grupa docelowa, typ produktu itp. Nieoficjalnie udało nam się ustalić, że DEYNN może dostawać nawet ok. 25 tysięcy złotych za jedno zdjęcie.

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d1hoc38
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1hoc38

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj