Trwa ładowanie...

Kolejny cios po ujawnieniu kompromitującego nagrania. 100 tys. podpisów w 3 dni

Po tym, jak cały świat usłyszał, że Amber Heard przyznaje się do maltretowania Johnny'ego Deppa, w internecie ruszyła lawina. Wściekli fani naciskają na wytwórnię. To już nie są żarty

Share
Kolejny cios po ujawnieniu kompromitującego nagrania. 100 tys. podpisów w 3 dniŹródło: Getty Images
d1fkb1q
d1fkb1q

Pod koniec stycznia tego roku pisaliśmy o petycji, jaka pojawiła się na stronie Change.org. Jej autorka Jeanne Larson apeluje do Warner Bros. i DC Entertainment, aby z nadchodzącego sequela "Aquamana" usunąć aktorkę Amber Heard.

Czemu? Larson nie życzy sobie, aby jedną z głównych ról grała osoba, której stawiane są zarzuty przemocy domowej. Chodzi o sprawę sądową między Amber Heard a jej eks-mężem Johnnym Deppem.

Para rozwiodła się w atmosferze skandalu, po tym jak Heard oskarżyła Deppa o bicie i znęcanie. Aktorka udzieliła mocnego wywiadu "Washington Post", a na okładce "People" pokazano jej posiniaczoną twarz.

W odpowiedzi aktor pozwał ją i przedstawił w sądzie ponad 80 nagrań i zeznania kilkunastu świadków, które mają dowodzić, że to Amber Heard maltretowała gwiazdora – m.in. niemal pozbawiła go palca. Depp utrzymuje też, że na słynnym selfie jego eks-żona jest ucharakteryzowana. W pozwie jest też mowa, że Heard zdradzała go z miliarderem.

Zobacz: Policja w mieszkaniu Johnny'ego Deppa

Kiedy pisaliśmy o inicjatywie Jeanne Larson, jej petycję podpisało ok. 45 tys. internautów. Cel wyznaczony przez autorkę to zebranie 50 tys. podpisów.

d1fkb1q

Jednak w zeszłym weekend sprawy przybrały nieoczekiwany obrót po artykule Daily Maila. Brytyjski tabloid wszedł w posiadanie nagrań, na których słychać, jak Amber Heard przyznaje się, że uderzyła Deppa, tłumaczy się z napadów furii i nie obiecuje, że się więcej nie powtórzą.

Ponadto zaczęto grzebać w przeszłości Heard i wyciągnięto sprawę z 2009 r., kiedy aktorka pobiła swoją ówczesną dziewczynę Tasyę van Ree na lotnisku w Waszyngtonie. Została aresztowana, ale z racji, że jej ofiara nie domagała się procesu, sprawa ucichła.

Ale nie tylko. Petycję skierowaną do Warner Bros. o wykluczenie Heard z obsady "Aquamana 2" podpisało na tę chwilę 143 tys. (!) tys. internautów. A licznik wciąż bije.

Jak na razie ani Warner Bros., ani DC Entertainment nie ustosunkowały się do sprawy. Jednak wiele wskazuje na to, że będą musiały, bo nagrań podobno jest więcej, a wściekłość fanów nie cichnie. W takich warunkach kampania reklamowa "Aquamana 2" może być kłopotliwa.

d1fkb1q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1fkb1q
d1fkb1q
d1fkb1q

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.