Trwa ładowanie...

Radiowa Trójka pogrążyła się w mediach. Ale negatywna reklama jest warta miliony

Od kilku dni każdy znaczący portal, telewizja, prasa i rozgłośnia radiowa przybliża swoim odbiorcom kolejne doniesienia związane z aferą radiowej Trójki. Polskiego Radia z pewnością nie cieszy taka darmowa reklama, choć w normalnych warunkach trzeba by zapłacić za nią kilkanaście milinów złotych.

Radiowa Trójka pogrążyła się w mediach. Ale negatywna reklama jest warta milionyŹródło: S.P. Records
dj8vunz
dj8vunz

Wszystko zaczęło się 15 maja, gdy piosenka Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój" zajęła 1. miejsce na Liście Przebojów Trójki. Wokalista Kultu nawiązał w tekście do wydarzeń z 10 kwietnia, gdy Jarosław Kaczyński postawił się ponad prawem i odwiedził cmentarz, kiedy reszta Polaków nie miała takiej szansy. Ostatecznie Trójka unieważniła wyniki listy przebojów, powołując się na nieważność głosowania, błąd techniczny, a wreszcie na manipulację ze strony Marka Niedźwieckiego. Od tamtego czasu w mediach huczy o kolejnych odejściach gwiazd i bojkocie Trójki.

Obejrzyj: Afera w Trójce. Polityk Tomasz Zimoch ujawnił niepokojącego SMS-a. "Zróbcie coś z tym Kazikiem"

Jak podaje serwis Press.pl, eksperci z Press-Service Monitoring Mediów podsumowali aferę Trójki i jej wartość na rynku reklamowym. Okazuje się, że od piątku 15 maja do poniedziałku 18 maja (godz. 12:00) w polskim internecie, radiu, telewizji i prasie pojawiło się prawie 1700 publikacji na temat Kazika, Niedźwieckiego, politycznych nacisków itp.

Za taką zmasowaną "kampanię antyreklamową" Polskie Radio musiałoby zapłacić ok. 11 mln zł.

Szacuje się, że publikacje w internecie (ponad 1500) dotarły do 18 mln Polaków. W telewizji wyemitowano "zaledwie" 85 programów/wiadomości na ten temat, ale ich zasięg wyniósł ponad 24 mln widzów.

dj8vunz

Afera Trójki rozeszła się też szerokim echem w mediach społecznościowych. Najczęściej komentowaną ją na Facebooku (41,3 tys. wpisów), rzadziej na Twitterze i Instagramie. Sporym zainteresowaniem cieszył się hashtag #MuremZaTrójką powtórzony 1600 razy. Ekwiwalent reklamowy kampanii w tych serwisach społecznościowych wyliczono na ponad 7 mln zł.

dj8vunz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dj8vunz