Król disco polo jest tylko jeden. Polacy wybrali
Ich piosenki mają milionowe wyświetlenia, a za jeden koncert otrzymują nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Słuchacze zdecydowali, kto ich zdaniem porywa największe tłumy.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Sławomir, Zenek Martyniuk, Radek Liszewski to tylko niektóre nazwiska z branży disco polo, które na swoim koncie mają nie jeden przebój. Choć wielu Polaków się nie przyznaje, to bardzo chętnie słucha tego typu muzyki. Z badań przeprowadzonych dla Wirtualnej Polski na panelu Ariadna w dniach 6-9 kwietnia 2018 wynika, że 18 proc. ankietowanych słucha tego gatunku codziennie, 28 proc. kilka razy w miesiącu 30 proc. odpowiedziało, że wcale, 8 proc. że raz w miesiącu, a 16 proc. że jeszcze rzadziej.
Bez wątpienia od kilku miesięcy na topie jest Sławomir. Jego przeboje "Megiera" czy "Miłość w Zakopanem" zna cała Polska, a stacje telewizyjne płacą rekordowe stawki za jego występy. Nie należy jednak zapominać o Zenku Martyniuku. "Przez Twe oczy zielone" zna cała Polska i bez tego nie może odbyć się żadna porządna impreza. Który z panów jest zdaniem Polaków królem disco polo?
38 proc. odpowiedziało że Zenek Martyniuk, zaraz za nim uplasował się Sławomir - 25 proc. głosów. W dalszej kolejności pojawił się Marcin Miller z zespołu Boys (12 proc.) oraz Radek Liszewski z zespołu Weekend (4 proc.). Na dole listy znalazł się Czadoman (2 proc.). 17 proc. Polaków odpowiedziało, że trudno wskazać jednoznacznie, a 2 proc. że światem disco polo rządzi ktoś zupełnie inny.
Warto dodać, że według naszych informacji Zenon Martyniuk jest w stanie zarobić 7,5 mln w ciągu roku. Lider Akcentu stara się jednak nie afiszować swoim bogactwem. Nie pojawia się w drogich ubraniach ani nie chwali się ezgotycznymi wakacjami. Zamiast tego Martyniuk inwestuje zarobione pieniądze. A wy kogo wolicie?
ZOBACZ TAKŻE: "Warszawiacy wstydzą się do tego przyznać". Prezenterka Disco Polo obnaża prawdę o Polakach
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.